#237 Podsumowanie roku 2016 i postanowienia na 2017r.

Cześć :)
W dzisiejszym poście chciałabym podsumować dobiegający już końca 2016 rok.
Przez ten rok,który już praktycznie minął zauważyłam wiele zmian nie tylko w swoim charakterze,ale też i w postrzeganiu innych osób,po kilku sytuacjach,które przez ten rok się "ujawniły".

Jeśli chodzi o tegoroczne wyjazdy to na pewno zaliczę
*Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej mężczyzn 
 http://pocztowkizeswiataikraju.blogspot.com/2016/02/100-podsumowanie-wyjazdu-do-wrocawia.html

*Nowa Sól - Park Krasnala

*Wrocław 

*Zamek Czocha i granica Czech

*Zielona Góra - Park Trampolin "SkokoLoco" ul.Dekoracyjna 8

*Lubin - Cuprum Arena

W tym roku również ukończyłam 18 lat,w październiku zdałam prawo jazdy oraz miałam okazję wziąć udział w kilku imprezach osiemnastkowych (niestety jedna nie skończyła dla mnie dobrze..).
Na auto muszę jeszcze trochę poczekać :)

Również jak i rok temu,nadal borykam się z problemami zdrowotnymi,a doszły mi jeszcze problemy z kręgosłupem i torbiel na jajniku.
Na pewno w 2017 rok nachodzę się jeszcze po lekarzach.

Natomiast jeśli chodzi o moje postanowienia,które postawiłam sobie na ten rok,w postanowieniach na 2016r. niestety nie udało mi się osiągnąć wszystkich celów
Cele na 2016r.
Cele,które mogę odhaczyć jako zrobione :)

*Zdanie prawa jazdy  ✓
*Zdanie do 3 klasy (W 3 klasie jest egzamin zawodowy) ✓

*Wyjazd na ME w piłce ręcznej ✓
 *Napisać i wysłać 100 listów ✓
*Częstsze dodawanie postów na bloga (w miarę możliwości) ✓

Natomiast moje postanowienia na 2017 rok:
*Zebrać 1000 pocztówek (780/1000)
*Zebrać 50 magnesów
*Kupić statyw do aparatu
*Zdać egzamin zawodowy
*Zwiedzić Kraków
*Zwiedzić Poznań
*Zwiedzić Pragę
*Kupić auto
*Zdać do klasy maturalnej

Komentarze

Popularne posty z tego bloga