#138 Tag - o mnie

Witam Was w kolejnym tagu na moim blogu :)
Dziś będzie to tag p.t "O mnie" choć kiedyś był już kiedyś taki post na blogu.

1. Jak masz na imię?
Mam na imię Martyna


2. Kiedy masz urodziny?
Urodziny mam 03.04 więc już niedługo :)


3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Chodzę do technikum o profilu technika żywienia i usług gastronomicznych.
Gdy byłam małą chciałam zostać fryzjerką/kucharką lub mechanikiem samochodowym (jak mój tata).

4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
Tak.
Od 3 tygodni (minęły w sobotę 26.03) jestem w związku z Konradem.

5. Jakiej muzyki słuchasz?
Słucham każdego rodzaju muzyki,nie ograniczam się co do tego.

6. Czy pracujesz?
Nie,na ten moment nie pracuję.

7. Czego szukasz w drugiej osobie?
Aby mimo wszystko była wyrozumiała i potrafiła wysłuchać drugą osobę,w miarę możliwości pomóc jej w rozwiązaniu problemu,

8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
 Do któregoś z przyjaciół,bo starają się pomóc w jakimś problemie.

9. Ulubione jedzenie?
 Pierogi ruskie,pizza,spaghetti,zapiekany ryż z jabłkami i cynamonem,kanapki z jajkiem i ketchupem.

10. Ulubiona część garderoby?
 Buty i koszulki

11. Czy masz zwierzątka?
Niestety nie,ponieważ kilka dni temu zmarł/zdechł (?) mój chomik Dyzio.


12. Ulubione miejsce?
 Jeśli chodzi o zagraniczne miejsca,w których byłam to miło wspominam Ravdę (kurort w Bułgarii),w której byłam na obozie w 2013 r. oraz Paryż i Barcelona,które zwiedziłam w sierpniu 2011 roku podczas obozu (autokarem jechaliśmy do Lloret de Mar).

13. Czy masz drugie imię?
Tak,na drugie mam Agata.

14. Ulubiony przedmiot w szkole?
 Zdecydowanie historia :)
Od podstawówki bardzo lubię ten przedmiot i jestem "kujonem" :D

15. Ulubiony napój?
 Kawa rozpuszczalna z mlekiem,cappuccino,herbata,gorąca czekolada,kakao.

16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Justin Bieber - What do you mean?

17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
 Mikołaj,Igor,Mateusz,Michał,Tomek,Łukasz
Marysia,Lena,Hania,Eulalia,

18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Obecnie nie,ale przez 3 lata gimnazjum grałam w szkolnej drużynie piłki ręcznej jako bramkarka :)

19. Ulubiona książka?
"Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy","Olimpijscy Herosi",itd.

20. Ulubiony kolor?
 Niebieski,czerwony,granatowy,szary,srebrny

21. Ulubione zwierzątko?
Lubię wszystkie zwierzęta :)

22. Ulubione perfumy?
Calvin Klein - Eternity Aqua

23. Ulubione święto?
 Chyba to będzie Wielkanoc i Boże Narodzenie.

24. Czy skończyłaś liceum?
Chodzę do technikum :D

25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Byłam.
Niemcy 2x
Francja 1x
Hiszpania 1x
Włochy 1x
Austria (przejazdem)
Czechy (kilka razy na granicy)
Bułgaria 1x

26. Czy mówisz w innych językach?
 Angielski
Niemiecki (na poziomie Kali jeść,Kali pić) 
Hiszpański
Włoski
Rosyjski
Japoński (dopiero zaczynam)
Niderlandzki (Też zaczynam)

27. Czy masz rodzeństwo?
 Mam o 11 lat młodszą siostrę Olę.

28. Ulubiony sklep?
H&M,C&A,Reserved,Sinsay

29. Ulubiona restauracja?
 Nie mam takiej :)

30. Czy lubisz szkołę?
Oczywiście,że...nie :P

31. Ulubiony youtuber?
 Nie mam jednego ulubionego,oglądam wielu,których bardzo lubię.

32. Ulubiony film?
 Seria "Szybcy i Wściekli","Transporter","Brick Mansion - Najlepszy z najlepszych"

33. Ulubiony program w telewizji?
 Kulinarne,podróżnicze,muzyczne i historyczne :)

34. PC czy Mac?
 Zdecydowanie PC

35. Jaki masz telefon? 
LG L65
36. Ile masz wzrostu?
167 cm

Komentarze

Popularne posty z tego bloga