#135 Tag - Mój pierwszy raz

Witajcie po dość dłuższej przerwie od dodawania jakichkolwiek postów na mojego bloga.
Jest to głównie spowodowane natłokiem nauki przed miesięcznymi praktykami w restauracjach w maju oraz zaangażowanie (?) się w związek,w którym jestem od prawie 3 tygodni.

Ale przechodząc do tematu postu - a jest nim tag p.t. "Mój pierwszy raz".
W najbliższym czasie (mam nadzieję) pojawi się jeszcze kilka w wolnej chwili.

Przechodząc do pytań :

1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością? 
Nie,nie rozmawiam z nim.
Nie rozmawiam z nim też dlatego,że od samego początku "związku" tak na prawdę go nie kochałam,co uświadomiłam sobie dopiero po rozstaniu,a na nim nie tęskniłam :)
Całkiem inaczej jest obecnie w związku z Konradem,choć łatwo nie jest,bo pracuje.

2. Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy.Powiedzmy,że piwo tzw. "radler",a wódkę pierwszy raz wypiłam w październiku 2015 na połowinkach ;)

3. Jak była twoja pierwsza praca?
Nie pracowałam jeszcze.
4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała?
W sumie to nie wiem czy mogę powiedzieć,że dziś bo miałam nieodczytaną wiadomość od Konrada na fb.

5. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałaś?
Konrad

6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?Na obóz do Bułgarii w 2013.

7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?Nie wiem czy mogę to nazwać,że na noc poza kręgiem rodziny,to u przyjaciółki pod Wschową,gdy jechałam z nią i jej dwoma starszymi braćmi na maraton Igrzysk Śmierci w listopadzie 2015.

8. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmiawiałaś?Przyjaciółki,rano w szkole

9. Co było pierwszą rzeczą jaką dzisiaj zrobiłaś?Odczytałam wiadomość od Konrada na fb.

10. Jaki był pierwszy koncert, na którym byłaś?LemON,29.11.2014

11. Pierwsza złamana kość.
Miałam coś z nogą,ale z tego co widziałam na zdjęciach (miałam wtedy ok. 3 lat) miałam bandaż,więc w wieku 5 lat miałam pękniętą kość w lewej ręce.

12. Pierwszy piercing.
W 2011 w chrząstce ucha zrobiłam kolczyk.

13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś.Czechy (właściwie to na granicę),gdy miałam 2 lata i nie mając paszportu (za czasów bramek na granicach :D) rodzice przeszmuglowani mnie pod blatem XD

14. Pierwszy film,który pamiętasz.
Na pewno "Barbie - Księżniczka i Żebraczka"

15. Pierwsza uwaga w dzienniczku.Teraz dokładnie nie pamiętam za co,ale potrafiłam narozrabiać :D

16. Pierwszy współlokator.
Na chwilę obecną brak.

Komentarze

  1. Kilka pytań wydaje się być ciekawych, reszta dość codzienna. Moje pierwsze kolczyki, jejku kiedy to było! Przed komunią chyba jakoś przebiłam uszy,a potem jeszcze na studiach zrobiłam sobie drugą dziurkę w uchu,ale niestety potem mi się zarosła. Z pierwszą miłością już nie rozmawiam, ale z tego co wiem, to już ma żonę :) Pierwszy lot samolotem nadal przede mną, a kości mam nadzieję nigdy nie złamać! :) Pierwsze państwo to Niemcy na pewno.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz