#196 Olsztyn


Komentarze

  1. Nigdy nie byłam w Olsztynie, ale pocztówka zachęca do odwiedzenia tego pięknego miasta :)
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi się przypomniało, jak będąc na wycieczkach szkolnych zbierałam pełno pocztówek, a byłam tylko w Warszawie i w Krakowie, a kiedyś w wakacje w Gdańsku. W Olsztynie jeszcze nie byłam, ale może kiedyś będę miała okazję i zwiedzę to miasto.
    Według mnie fajnie byłoby, gdybyś chociaż krótko opisywała miasta i relacje z wycieczek, których masz te pocztówki ;) Miło byłoby poczytać o czymś takim ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam jeszcze w Olsztynie, ale chętnie odwiedze w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Olsztyn! Byłam z 3 razy i chyba nigdy mi się nie znudzi :D. Z chęcią znowu bym się tam wybrała :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Olsztyn jest naprawdę pięknym miastem ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mega podoba mi się pomysł na bloga! ale moim zdaniem zdjęcia mogłyby by troszkę lepsze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz