Gdzie przechowuję pocztówki i listy ?


Witam po dłuższej przerwie :)


W dzisiejszym poście pokażę Wam gdzie obecnie przechowuję moje pocztówki i listy od penpali.
Więc,pocztówki przechowuję w dwóch segregatorach A5 a listy obecnie leżą w pudełku po butach,ale zastanawiam się nad nowym miejscem dla nich :)


Pudełko,w którym obecnie przechowuje listy.



 Duużo listów :P


Przykładowe prezenty od penpali :)


 Trochę kopert już się nazbierało,a kilka jeszcze leży na biurku :D


Tutaj obecnie "obradują" moje pocztówki :)
Jeszcze trochę i będę musiała dokupić jeszcze jeden segregator.

Komentarze

  1. Fajne pudełko i ta matrioszka <3 Najważniejsze to mieć porządek :P Ja mam z tym straszny problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy ponad 260 pocztówkach czasem niełatwo mieć porządek :)

      Usuń
  2. Matrioszki zazdroszczę <3 Ja zbieram pocztówki w zwykłych albumach na zdjęcia ,ale zaczynam przenosić się do segregatora ;p łatwiej w segregatorze układać tematycznie kartki ;) Ja listy trzymam w szufladce. Bardzo podoba mi się twoje pudełko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga